5 Haziran 2009 Cuma

Anne-Baba Adayları! Doğal Doğum Kursunu Kaçırmayın!

Artık Türkiye'de de doğal doğum konusunda önemli işler yapan insanlar var demiştim ya... İşte onlardan Dr. Hakan Çoker ve Pilates Cadısı Jale Dural 13-14 Haziran'da İstanbul Kozyatağı'nda anne-baba adayları için bir doğal doğum kursu düzenleyecek. Kursla ilgili detaylar Dr. Çoker'in doğal doğum sayfasında ve Jale'nin Hamileler Kulübü'nde var.

İçeriğinden anlaşıldığı kadarıyla doğal doğum hakkında bilgi sahibi öğrenmek isteyen anne-baba adaylarının kaçırmaması gereken bir kurs olacak.

Bu arada, Dr. Çoker'in yahoo'daki Doğal Doğum grubuna her gün, hem de Türkiye'nin değişik yerinden yeni anne adayları katılıp "Ben de doğal doğumla ilgileniyorum, ama çok da korkuyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz?" diye soruyor. Gruptaki tecrübeli anneler de "Hoş geldin" deyip doğum hikâyelerini paylaşıyor, doğal doğumun güzelliğini anlatıyor. Hiçbir dergi, kitap bu işi yaşamış olan bir kadının paylaşımından daha değerli olamaz. Okumak tabii ki çok önemli, ama eğer yolun başında bir anne (ya da baba!) adayıysanız mutlaka, MUTLAKA bu gruba katılın. Eminim çok şey öğreneceksiniz.

3 yorum:

  1. Ne kadar zarifsin Elifcim... Ne kadar hoş bir yazı.. Çoook teşekkür ederiz.. Sizlerin katkısıyla bu işler daha da oturacak...daha çok normal ve doğal doğumuş sevgiş bebekleri büyüyecek koca adam olacak, dünyayı düzeltecek:)))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel ve nitelikli bir blog. Geçen gün de ziyaret etmiştim ama ancak bugün yorum bırakabiliyorum. Benim MSN'de bir bloğum var ve buraya nasıl yorum bırakılabileceği konusunda kuşkum vardı. Öbür yazılarınız da çok yararlı. Ama ne yazık ki bu blog servisinde feed back almak o kadar kolay olmuyor. Aynı WordPress blogları gibi Blogspot'ta da harika bloglar var ama maalesef insanlar bu harika blogları okmuyup geçmekle yetiniyor ve yorum bırakmıyorlar.

    Vakit buldukça yazılarınıza bakmak isterim. Sizin de vaktunuz olursa, bloğumun url'sini bırakmaya çalışacağım:
    http://cagdaspsikoterapi.spaces.live.com/

    İyi günler ve bu güzel çabanızdan dolayı sizi kutlarım.

    Seher Çalhan

    YanıtlaSil
  3. Jaleciğim - buradaki birkaç paragraf yazı sizin açmaya uğraştığınız çığıra az bir katkıda bulunacaksa ne mutlu bana!

    Sevgili Çalhan - yorumunuz için çok teşekkür ederim. Blogspot'un sınırlılığı konusunda açıkçası ben de şikayetçiyim ve okuyanlardan yorum bırakamadıkları şeklinde 'yorumlar' alıyorum. WordPress anladığım kadarıyla daha gelişmiş, sanırım yakında başka bir arayışa gireceğim.

    Blogunuzu paylaştığınız için teşekkür ederim, merakla okuyacağım.

    YanıtlaSil