30 Nisan 2009 Perşembe

Pırlanta Olmazsa Olmaz!

"Bir demet çiçek, bir kaç öpücükle bir Anneler günü daha geçmez. Ariş'e gelin, Anneler Gününüz pırlantalı olsun!"

YUH!

"Annenizi ne kadar seviyorsanız ona o kadar pahalı hediye alırsınız" mesajını veren çok reklam görmüştüm, ama birçok annenin dört gözle beklediği 'bir demet çiçek, bir kaç öpücüğün' bu kadar aşağılandığı bir reklam daha görmemiştim. Mutlaka vardır, ama ben görmemiştim.

İnanmıyorsanız buyurun kendi gözlerinizle bakın: http://www.arismedya.com/

Deniz'e de böyle öğreteceğim... "Oğlum bak, öyle beni salya sümük öpmekle, parka gittiğimizde yolduğun çimleri çiçek sanıp kucağıma bırakmakla bu iş olmaz. Baban tutsun minik elinden, git Ariş'e, artık Altın Kalpler Pırlantalı Düşleri mi alırsın, Damla Anturaj Yakut Yüzüğü mü tercih edersin, bilemeyeceğim. Doğumunda sana açtığımız banka hesabındaki para neye yetiyorsa onu al; yoksa öyle bir demet çiçek, bir kaç öpücükle karşıma çıkma bu Anneler Gününde, e mi yavrum?"

Iyk, midem bulandı.

2 yorum:

  1. Ben de yorum gonderiyorum, oh! Elif, ne bicim kampanyaymis bu, benim de midem bulandi.

    - Uygar

    YanıtlaSil
  2. naaaaalet olsun bu zihniyete!!

    -ece-

    YanıtlaSil