30 Nisan 2009 Perşembe

"Allah sana senin gibi bir kız çocuğu versin"

90'ına merdiven dayamış babaannem: Kızııım, Deniz kaç yaşında oldu şimdi?
Elif: İki.
90'ına merdiven dayamış babaannem: Tamam, bir de kız yap, postayı kes.
Elif: Peki!..

YA DA...

Orada burada karşılaştığım teyzeler, kız çocuk/torun sahibi insanlar: Allah sana senin gibi bir kız çocuğu versin.
Elif: Hı hı, amin...

Vermezse ne yapayım? Hem teknik olarak bu talebinizi erkek tarafına iletmeniz lazım ama neyse...

"Sağlıklı olsun da ne olursa olsun" klişe duyulsa da, tüm kalbimle bu inançta olduğumdan "İnşallah ikincisini yaptığımda kız olur" diye bir temennide bulunmuyorum.

Ama bugün bir duraladım...

Uzaktan şöyle bir baktım oğluma. O kadar hareketli, o kadar gürültülü, o kadar, o kadar, o kadar ki... "Allahım, bundan bir tane daha olursa ben ne yaparım evin içinde?!" diye aklımdan vallahi geçirdim.

Daaaaan, duuuun tavaları yerlere vuruyor. Kafkas Dansı yaparmışcasına koşup koşup dizlerinin üstünde yerde kayıyor. Arkadaşlarını, özellikle kızları sinir etmeye bayılıyor. Zavallı köpeğimiz Paphia'nin çektiklerine değinmiyorum bile.

Sürekli "Deniz'ciğim, no!", "Leave Paphia alone"; "Don't jump on people"; "Stop blowing raspberries when you have food in your mouth!"; DON'T THIS, DON'T THAT!

Bir de bu çıktı başımıza:
E: - Deniz'ciğim, do you want to eat pasta or pilaf with your dinner?
D: I don't want to eat pasta, I don't want to eat pilaf. I just want to play!
E: That's not an option.
D: That is an option.
E: (İçimden) Do you even know what an option is, you little midget?!

Müzik dersinde kızlar cici cici oturup şarkı söylerken güm güm tempo tutan, ders bitiminde kızları da kendine uydurup çığlık çığlığa koşturan bu veletten günün birinde bir tane daha olursa ben ne yaparım?

Herhalde zil takıp oynarım...

1 yorum:

  1. Yorum gondermeyi deniyorum: Sen dileme, biz dileyelim senin yerine bir kiz cocugu size :) Kiz-oglan cok da farketmiyor bence, cocugun yapisi nasilsa oyle gelisiyor. Serra Ali'ye gore inanilmaz hareketli geliyor bana, tirmanmadigi yer kalmadi. Ayrica istedigi birseyi alamazsa basiyor cigligi, kipkirmizi oluyor, daha 16 aylik!! Kisacasi, ben de bundan korkuyorum, bakalim 2,5 yasinda neler yapacak bize :)

    YanıtlaSil